Informacija gestų kalbaPaskutinį kartą atnaujinta: 2026-04-23
Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?
Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.
Kryptingas meninis ugdymas nuo 1 iki X klasės. Veikia neformaliojo ugdymo Meno skyrius.
Galimybių atrasti, tai, kas patinka labiausiai, – šimtai.
Daugiakalbystė
STEAM
Talentų erdvė
Gimnazijoje mokiniai mokosi:
Koks yra Gimnazijos darbo laikas?
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?
Koks yra Gimnazijos adresas?
Šarkuvos g. 30, 44173, Kaunas LT-48169
