Bendrasis vidurinis mokymas, kodas – 301021201;
Tobulinama mokinių dailės, technologijų pažinimo bei raiškos kompetencija: nuosekliai tęsiamas ankstesnis dailės bendrasis ar išplėstinis kursas. Dėstomi moduliai:
- dailėtyra – mokiniai susipažįsta su senųjų pasaulio kultūrų įtaka šiuolaikinei dailei, etnokultūra, tautodaile ir jos santykiu su šiuolaikine visuomene, mokslo pasiekimais, technikos revoliucija ir naujais vizualinės raiškos būdais. Ugdomas gebėjimas pristatyti savo tiriamosios, kūrybinės veiklos darbą, rengti recenzijas apie vykstančius meninius įvykius mokykloje ir už jos ribų.
- erdvinė raiška – mokiniai mokosi valdyti erdvę kuriant skulptūras, instaliacijas, žemės meno kūrinius, dalyvauti transformuojant, kuriant interneto erdvines struktūras.
- piešimas – mokiniai išmoksta tikslingai naudoti vizualinės raiškos priemones, ieškoti įvairių meninės raiškos galimybių. Išklausę šią programą jie geba supančią aplinką perteikti apibendrintomis formomis, derinant idėjos, turinio ir formos vieningumą.
- grafika – ugdomas gebėjimas kurti grafines aplinkos ir erdvės, vizualinės komunikacijos paskirties interpretacijas savarankiškai pasirenkant vizualinę idėją ir vaizdavimo būdą, ieškant savito kūrybos stiliaus ir formuojant vizualinių idėjų bazę.
- tapyba – mokiniai geba kurti spalvinius nuotaikų etiudus, optinėse, simbolinėse kompozicijose praplečia tapybos ribas, išmoksta derinti tapybines faktūros medžiagas, kurti koliažo, asambliažo kompozicijas, tą patį objektą interpretuoti įvairių epochų stiliumi, skirtinga maniera.
- technologijų (odos, keramikos, tekstilės) bendrasis kursas – mokiniai išmoksta rinkti ir tyrinėti medžiagą apie dekoratyvinės plastikos objektus. Remiantis šia patirtimi, geba interpretuoti juos savo kūrybiniuose sumanymuose, susiplanuoti ir detaliai paaiškinti idėjos ir numatomo rezultato įgyvendinimo etapus.
Taikomojo meno amatų ir dizaino bendrasis ar išplėstinis kursas – kūrybinio individualumo, originalumo ieškojimai, tradicinių ir šiuolaikinių meninių išraiškos formų, krypčių, stilių, įvairių išraiškos priemonių ieškojimas ir taikymas. Plėtojami verslumo pagrindai, sprendžiant ekonominius ir ekologinius uždavinius. Dėstomi moduliai:
- modernioji tekstilė – padedama mokiniams suvokti moderniosios tekstilės vietą šiuolaikinio meno kontekste. Siekiama susieti senąsias lietuvių liaudies technikas su šiuolaikinėmis per kūrybą, skatinant individualią kūrybinę išraišką. Mokomasi perteikti projektines idėjas grafiškai, kūrybingai ir tikslingai įgyvendinti technologines sekas.
- tekstilės gaminių dizainas – mokiniai, išanalizavę tekstilės medžiagas, puoselėdami tautos tradicijas, kuria tekstilės gaminius, atitinkančius šiuolaikinės kultūros, ekologijos ir ekonomikos kontekstus, ugdydamiesi verslumo ir atsakingo vartojimo pagrindus. Susipažinę su tradicine, šiuolaikine ir ateities tekstile, bei šalies ugdymo įstaigomis, rengiančiomis tekstilininkus, gauna pagrindus galimoms ateities studijoms.
- stiklo dizainas – mokiniai mokosi stiklinių detalių panaudojimo improvizacijos, kuriant šiuolaikinį interjerą, aprangos detales, projektuojant ir atliekant kūrybines užduotis.
- odos dizainas – šios programos paskirtis supažindinti mokinius su odos gaminių projektavimo principais, funkcionalumu, pritaikomumu, remiantis senųjų laikų odos gaminiais, įvairiomis šių laikų odos gaminių meninės išraiškos formomis ir galimybėmis, netradicinių medžiagų pritaikomumu.
- dailioji keramika – mokiniai susipažįsta su įvairių laikotarpių ir šiuolaikine keramika, jos formų ir medžiagų įvairovė, mokosi paprastų formų buitinių indų lipdymo, dekoro įvairovės.
- interjero dizainas – ši programa suteikia mokiniui pagrindines žinias apie interjero kūrimo principus ir metodus, bei gebėjimus, pasitelkus kūrybišką mąstymą, kurti unikalias interjero detales, puošmenas.
- grafinis dizainas – mokiniams suteikiami grafinio dizaino suvokimo ir informacinės kultūros pagrindai bei laiduojamas bendrakultūrinis mokinių išprusimas ir komunikacinių technologijų taikymo patirtis, ugdoma meninė bei estetinė kompetencija, būtina tenkinant praktines gyvenimo reikmes.
- meninė fotografija – mokiniai išmoksta paaiškinti fotografijos technologijų specifiką, foto technikos ypatumus ir panaudojimo galimybes, geba įgyvendinti kūrybinius sumanymus fotografuojant, suvokia fotografijos reikšmę šiuolaikinės kultūros kontekste.
Išduodamas mokymosi pasiekimų pažymėjimas; Baigus programą išduodamas brandos atestatas ir brandos atestato priedas.