Tarptautinio „Erasmus+” projekto „GameWork” susitikimas

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024-01-09

Susitikimas vyko 2023 gruodžio 4-5 d. Patruose, Portugalijoje, kurį organizavo Arsakeio Lyceum of Patra. Per šias dvi dienas partnerinių organizacijų atstovai aptarė projekto rezultatus, pristatė institucijose su mokiniais vykdytus Žaidybinės namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinkos testavimus ir grįžtamąjį ryšį, gautą iš mokinių ir mokytojų, keitėsi idėjomis bei gerąja praktika įgyvendinant projektą ir aptarė numatomas projekte sekančias veiklas.

4-tasis tarptautinio „Erasmus+” projekto „GameWork” (Žaidybinė namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinka) partnerių susitikimas vyko 2023 gruodžio 4-5 d. Patruose, Portugalijoje, kurį organizavo Arsakeio Lyceum of Patra. Per šias dvi dienas partnerinių organizacijų atstovai aptarė projekto rezultatus, pristatė institucijose su mokiniais vykdytus Žaidybinės namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinkos testavimus ir grįžtamąjį ryšį, gautą iš mokinių ir mokytojų, keitėsi idėjomis bei gerąja praktika įgyvendinant projektą ir aptarė numatomas projekte sekančias veiklas.
Taip pat turėjome unikalią galimybę apsilankyti STEAM mokslo centre, kuriame yra įrengta erdvė fizikos, matematikos, informatikos eksperimentams. Keliuose iš jų projekto partneriai dalyvavo ir patys. Į šį centrą atvyksta mokiniai ne tik iš Patrų Arsakeio licėjaus, bet ir iš visos Graikijos, o ir užsienio šalių mokyklų, su kuriomis bendradarbiauja licėjus. Atliekant eksperimentus atsakymai į klausimą nepateikiami, patys ekperimentų dalyviai turi juos atrasti.

Projekto „GameWork“ tikslas – sukurti internetinę žaidybinę aplinką, kuri padėtų įveikti šį iššūkį (mokomosios medžiagos ir užduočių skaitmeninimas, žaidybinimas), kartu išlaikant motyvacinę žaidimų mechaniką, kad mokiniai labiau įsitrauktų į namų darbų atlikimą ir taip pagerintų mokymosi rezultatus.

„GameWork“ projektu siekiama motyvuoti mokinius atlikti namų darbus, sumažinti mokinių nenorą ruošti namų darbus, sukuriant žaidybinę namų darbų organizavimo aplinką, kurioje bus naudojami žaidybinimo metodai, ir taip mokiniai būtų sudominti atlikti namų darbus.