Renginio metu buvo pasidalinta patirtimi įgyvendinant „GameWork” projektą, kuriame dėmesys skiriamas edukacinių žaidimų aplinkoms ir strategijoms, taikomoms siekiant, kad mokiniams namų darbus atlikti būtų patrauklu ir jie būtų veiksmingi informacijos įsisavinimo prasme.
Konferencijoje pristatyti projekto rezultatai. Vienas iš jų – tarptautinis tyrimas, atliktas dar projekto pradžioje Lietuvos, Graikijos ir Portugalijos partnerinėse mokyklose, siekiant išanalizuoti žaidybinimo proceso pamokose naudą skirtingų šalių ir kultūrų mokyklų mokiniams, bei jų poreikius. Taip pat aptarti žaidybinimo elementai ir mechanizmai su veiksmingais ir mokinius motyvuojančiais žaidimų principų pavyzdžiais.
Antroje renginio dalyje – praktinėse dirbtuvėse „Namų darbų pateikimas mokiniams panaudojant žaidybinimo elementus” – mokytojams buvo galima patiems išbandyti trečiąjį projekto rezultatą – interaktyvią „GameWork” namų darbų aplinką, siekiant mokytojams pademonstruoti kūrybiškus būdus, kaip dažnai įprastą namų darbų užduotį paversti įtraukiančia ir naudinga patirtimi. Ši interaktyvi aplinka pasižymi savybėmis ir funkcijomis, kurios išsamiai aprašytos pirmame rezultate: leisti mokiniams patiems vertinti savo namų darbų atlikimo pažangą, įvesti sveiką konkurenciją tarp mokinių (naudojant apdovanojimus ir lyderių lentas), siūlyti mokiniams apdovanojimus, leisti mokytojams stebėti veiklą (tiek pažangą, tiek tikslumą), taip pat keisti būsimus namų darbus, atsižvelgiant į mokinių pažangą. Dirbtuvėse buvo siekiama mokytojams pademonstruoti kūrybiškus būdus, kaip dažnai įprastą namų darbų užduotį paversti įtraukiančia ir naudinga patirtimi.